Kutsu vuosikokoukseen

25.3.2024

KUTSU HELSINGIN KIRI-60 RY:N VUOSIKOKOUKSEEN 10.4. KLO 17

Helsingin Kiri-60 ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään keskiviikkona 10.4.2024 klo 17.00 alkaen Töölön Kisahallin kokoushuoneessa A, Paavo Nurmen katu 2. Pyydä lasikopin vahtimestaria avaamaan portti. Jäsenet voivat osallistua kokoukseen myös etänä. Teams-linkin voi pyytää etukäteen sihteeriltä. Mahdollisuudesta osallistua puhelimitse voi myös tiedustella.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Vuosikokousasiakirjat jaetaan kokouspaikalla.

Kokouksessa valitaan johtokuntaan enintään kymmenen jäsentä. Johtokunnan jäsenenä pystyy parhaiten vaikuttamaan seuran toimintaan. Jos olet kiinnostunut johtokunnan jäsenyydestä, ilmoittaudu kokouksessa tai jos et pääse kokoukseen, etukäteen seuran sihteerille tai puheenjohtajalle.

Kokouksen jälkeen seura tarjoaa kokoukseen osallistuneille pullakahvit.

Tervetuloa!
Johtokunta
Lisätietoja tarvittaessa:
puheenjohtaja (Päivi Sainio, sainiokoskinen@gmail.com, 040 7758127)
sihteeri Seppo Koskinen (seppo.koskinen@thl.fi, 040 5043793)